Περιβάλλον έργου:
Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προέβη στην ανάθεση του έργου Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στο πλαίσιο του έργου «Τοποθέτηση ανηλίκων με αναπηρία άνω του 67% ή ψυχική πάθηση και/ή σοβαρή ψυχική αναπηρία σε επαγγελματίες αναδόχους» που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Το έργο «Τοποθέτηση ανηλίκων με αναπηρία άνω του 67% ή ψυχική πάθηση και/ή σοβαρή ψυχική αναπηρία σε επαγγελματίες αναδόχους» της Δράσης 16919 Ενίσχυση παιδικής προστασίας» στοχεύει στην ενεργοποίηση του θεσμού της επαγγελματικής αναδοχής, μέσω της τοποθέτησης ανηλίκων με σωματική ή ψυχική αναπηρία σε 160 επαγγελματίες αναδόχους, οι οποίοι έχουν προς τούτο εκπαιδευτεί και λαμβάνουν σχετική αμοιβή. Η τοποθέτηση 160 ανηλίκων με πιστοποιημένη αναπηρία σε επαγγελματίες αναδόχους, αποτελεί προτεραιότητα της εθνικής στρατηγικής για την αποϊδρυματοποίηση.
Αντικείμενο έργου:
Η εταιρεία ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ Μ.ΙΚΕ στο πλαίσιο του παραπάνω έργου ανέλαβε την υλοποίηση ενεργειών προβολής και προώθησης του θεσμού της επαγγελματικής αναδοχής, με σκοπό την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και προσέλκυση ενδιαφερομένων για το προαναφερθέν έργο.
Συγκεκριμένα υλοποίησε τα εξής:
όλες τις δράσεις για τη διάδοση του κοινωνικού αυτού μηνύματος και πιο συγκεκριμένα:
- Λογοτύπηση & Δημιουργία Οπτικής Ταυτότητας για όλες τις χρήσεις: Διαμόρφωση λογότυπου, γραφικών και εικόνων αντιπροσωπευτικών της δράσης
- Διαμόρφωση Διαφημιστικού - Ενημερωτικού Σποτ:
Σύλληψη βασικής ιδέας σποτ, σύνταξη σεναρίου, εκτέλεση παραγωγής, κινηματογράφηση, μοντάζ για τη τελική μορφή, προσθήκη πιθανών κινούμενων γραφικών (motion graphics) - Δημιουργία αρχείων για Digital χρήσεις πέραν των τεχνικών προδιαγραφών για προβολή σε κανάλι:
Δημιουργία περιεχομένου προσαρμοσμένου στις τεχνικές προδιαγραφές του εκάστοτε μέσου προβολής (Youtube Shorts, Instagram & Facebook Posts, Stories) - Media Planning: Υποστήριξη για την απόκτηση αδειοδότησης από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), απαραίτητη για την τηλεοπτική προβολή του περιεχομένου ως κοινωνικό μήνυμα.
- Digital Planning: Στρατηγικός Προγραμματισμός στοχευμένης προβολής του σποτ μέσω programmatic τόσο σε site όσο και YouTube.