espa

Γλώσσα:

Διαφημιστική προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης του Πειραιά – Δήμος Πειραιά

Πληροφορίες

Τίτλος Έργου
Διαφημιστική προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης του Πειραιά – Δήμος Πειραιά

Project Associates
  • Δήμος Πειραιά

Περιοχή/Χώρα
  • Πειραιάς, Ελλάδα

Έτος
2024

Περιγραφή έργου

Περιβάλλον έργου:

Ο Δήμος Πειραιά προέβη στην ανάθεση υπηρεσιών υλοποίησης προγράμματος διαφημιστικής προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της πόλης του Πειραιά.

Ο Πειραιάς αποτελεί έναν ελκυστικό προορισμό, καθώς η τουριστική του προσφορά περιλαμβάνει πόρους όπως αρχαιολογικούς χώρους, αξιοθέατα και μουσεία, πλούσια πολιτιστική και γαστρονομική παράδοση αλλά και σύγχρονη πολιτιστική παραγωγή, ενώ, επίσης, παρέχει πολλές δυνατότητες για αναψυχή. Αποτελεί, επιπλέον, ένα από τα πλέον πολυσύχναστα λιμάνια παγκοσμίως για τον τουρισμό κρουαζιέρας.

Στο πλαίσιο αυτό, για την καλύτερη διαμόρφωση, διαχείριση και προώθηση του προϊόντος της πόλης του Πειραιά απαιτήθηκαν ενέργειες και εξειδικευμένες δράσεις προβολής για τη σύνθεση ενός βασικού πλαισίου για τη συνολική προώθηση του προορισμού της πόλης του Πειραιά, μέσω εξειδικευμένων εργαλείων προώθησης όπως: καταχωρίσεις σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης (εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες κ.α.) και εκστρατείες δημοσιότητας σε διαδικτυακά μέσα επικοινωνίας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αντικείμενο έργου:

Η εταιρεία ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ Μ.ΙΚΕ στο πλαίσιο του παραπάνω έργου ανέλαβε την υλοποίηση προγράμματος διαφημιστικής προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της πόλης του Πειραιά, παραδίδοντας επιτυχώς τα εξής:

 

Παραδοτέο 1

Σχεδιασμός ενεργειών προβολής σε μέσα μαζικής ενημέρωσης (έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, ραδιοτηλεοπτικά μέσα), διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) (media plan) και εξασφάλιση αντίστοιχου διαφημιστικού χώρου/χρόνου.

 

Παραδοτέο 2

Υλοποίηση πλάνου προβολής σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, ραδιοτηλεοπτικά μέσα, διαδίκτυο (Google Adwords, ιστοσελίδες), Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Instagram κτλ.) καθώς και λεπτομερείς απολογιστικές εκθέσεις τεκμηρίωσης υλοποίησης και αποτελεσμάτων των ενεργειών. Οι ενέργειες αυτές συμπεριλάμβαναν μετρήσεις κύριων μεγεθών όπως κυκλοφορία εντύπων, αριθμό εμφανίσεων banners (impressions), ποσοστά αντιδράσεων (κλικς) στις αναρτήσεις (click-through rates), και ανακατευθύνσεις στην ιστοσελίδα του Δήμου (conversions).
Επίσης, δημιουργία διαφημιστικού υλικού όπως, ενδεικτικά, μακέτες έντυπου υλικού, web banners, σενάρια για προβολή σε ΜΚΔ, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζονται από κάθε μέσο επικοινωνίας.

Ειδικότερα:

-Έντυπα: περιοδικών - εφημερίδων

Σχεδιάστηκαν δυο τύποι ολοσέλιδης μακέτας, για τις ανάγκες των καταχωρήσεων στα έντυπα.

Οι ανωτέρω καταχωρήσεις δημοσιεύτηκαν ως εξής:

  • ΔΙΑΚΟΠΕΣ σελ. 22-23

  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΕΘ σελ. 24-25

-Καταχωρήσεις  σε ηλεκτρονικό τύπο & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok)

 

-Ραδιοφωνικές παρουσιάσεις και διαφημιστικές παρουσιάσεις

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 (21-29/09) https://youtu.be/Gphm3Ti_inE

-Απολογιστικές εκθέσεις τεκμηρίωσης υλοποίησης και αποτελεσμάτων των ενεργειών

Χάρτης

Top

Μετάβαση στο περιεχόμενο