espa

Γλώσσα:

Το ΥΠΑΝ και η Google ενώνουν στηρίζουν τις εταιρείες λιανικού εμπορίου

Η Google Ελλάδος, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ανακοίνωσε χθες, στο 31ο ετήσιο συνέδριο “Greek Economic Summit” του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, ένα νέο πρόγραμμα ψηφιακής ενδυνάμωσης για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.

Σκοπός του προγράμματος είναι  η υποστήριξη των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, προκειμένου να λειτουργούν ψηφιακά. Η πρωτοβουλία αυτή από την Google περιλαμβάνει δωρεάν ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια, αλλά και κατ’ ιδίαν διαδικτυακή συμβουλευτική, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. 

Επιπλέον, έρχεται να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς την ανοιχτή δράση «Εργαλειοθήκη ανταγωνιστικότητας για μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΠΑνΕΚ), του ΕΣΠΑ 2014-2020, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, μέσω της οποίας επιχειρήσεις στους τομείς μεταποίησης,  παροχής υπηρεσιών κ.α. μπορούν να επενδύσουν στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους.

Με δεδομένες τις τεράστιες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος του λιανικού εμπορίου σε αυτό το δεύτερο κύμα της πανδημίας, είναι πραγματικά ζωτική η ανάγκη προσαρμογής των μικρών, κυρίως, επιχειρήσεων του λιανεμπορίου στην ψηφιακή πραγματικότητα. Το πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων της Google, σε συνδυασμό και με τη δυνατότητα επιλογής των επιδοτούμενων σχετικών δαπανών της δράσης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν ιστοσελίδες προβολής των υπηρεσιών τους, να μάθουν τις αρχές δημιουργίας μιας διαδικτυακής επιχείρησης και ενός e-shop, να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς και να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω διαδικτύου.

Η ανάγκη της ψηφιακής λειτουργίας των επιχειρήσεων υπαγορεύεται και από τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ, σύμφωνα με τα οποία σημειώνεται στη χώρα μας σημαντική και σταθερή άνοδος στις ηλεκτρονικές αγορές. Πλέον, ένας στους δύο χρήστες (50%) του διαδικτύου κάνει τις αγορές του ηλεκτρονικά, όταν η αντίστοιχη αναλογία το 2019 ήταν ένας στους πέντε (21%). Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την Eurostat, μόλις το 11% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα πραγματοποιούν πωλήσεις διαδικτυακά, με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο να κυμαίνεται στο 20%. Η πανδημία εξελίσσεται σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, καθώς σύμφωνα με έρευνα από το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ σε 500 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σχεδόν μία στις δέκα εμπορικές επιχειρήσεις (6%) απέκτησε e-shop.

Για εγγραφή και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δωρεάν πρόγραμμα ομαδικών εκπαιδεύσεων και κατ’ιδίαν συνεδριών από την Google Ελλάδος μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα https://learndigital.withgoogle.com/digitalworkshop-el/f2f

Top

Μετάβαση στο περιεχόμενο